Hockey Club Naarden
Sportpark 'Naarden'
Amersfoortsestraatweg 14
1411 HC Naarden
Wij houden ons bezig met de opleiding, de kwaliteitsverbetering en de indeling van clubscheidsrechters en CS+. Wij zijn het aanspreekpunt voor onze clubscheidsrechters en zorgen voor begeleiding van (nieuwe) scheidsrechters. Ook coördineren wij de cursussen voor nieuwe scheidsrechters die aangeboden worden door de KNHB.
Commissieleden (Contact)
Oscar Rijcken-voigt - Algemene coördinatie Arbitrage (voorzitter)
Fred van der Werff - Commissielid MC en CS + indeling lijnteams
Rolf Phielix - Commissielid MC en CS + indeling lijnteams
Alwiene Sterk - Coördinatie/Voorzitter MC en CS
Katrijn Meurs-knaapen - Cursus- /examencoördinatie
Margriet Kerstens- van Gemert - Cursus- /examencoördinatie
Vacature - Scheidsrechterindeling zaterdag
Wij beheren het keepersmateriaal en zorgen voor het onderhoud daarvan. Ook organiseren we evenementen om jeugdleden te interesseren voor de rol van keeper. Onze commissie bestaat uit mensen die handig zijn met inkoop en administratie, maar ook mensen die het leuk vinden om iets te organiseren.
Commissieleden (Contact)
Max Wösten
Coen van Driel
Monique de Boer
Ron Bollen
Yvo Heiligers
Meike Wentink
Aerjen Koeneman
Bram Stedehouder
Femke de Jong
Maurits Brouwer
Carlijn van der Geugten
Juul Heiligers
Merijn van Olmen
HC Naarden is een club die staat voor plezier, sportiviteit en waardering. Als club willen wij een sfeer bieden waarin iedereen zich thuis voelt, zichzelf kan zijn en ontwikkelen. Waarbij een ieder respect heeft voor elkaar en open durft te communiceren. Wij willen een omgeving bieden waarbinnen sociale veiligheid wordt gewaarborgd én door een ieder zo wordt ervaren. Wij denken met deze werkgroep na over beleid en visie rondom dit thema met deskundigen, vertrouwenscontactpersonen en andere leden.
Commissieleden (Contact)
Kelly de Veer Steenman
David ten Hove
Merel Hilhorst
Thomas de Haan
Elke Willemse Verhoeven
De commissie Sportiviteit & Respect levert een belangrijke bijdrage aan het creëren van een positieve en sportieve sfeer op de club. De focus ligt op het verhogen van bewustwording, bijvoorbeeld door het bedenken én uitvoeren van een aantal events of campagnes in het hockeyseizoen.
Commissieleden
Tischa Neve
Eline Faber
Sanne Steegstra
Er zijn drie commissies binnen de TC: Jeugd Onderbouw, Jeugd Bovenbouw en Senioren. De TC's Jeugd bestaan uit een voorzitter, categoriemanagers en secretaris. Als categoriemanager ben je aanspreekpunt voor ouders, managers en/of coaches, volg je de ontwikkeling van spelers en initieer je oefenwedstrijden. Verder hebben we contact met de Technische Staf. De TC Senioren is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen bij de Senioren, H30/H45/D30/D45, Hockey7 en Trimhockey. We zijn allemaal veel op de club te vinden!
Technische Commissie Bovenbouw (O18/O16/O14/O12)
Coen van Driel - Voorzitter
Miranda van de Kwaak - Categoriemanager O18 jongens
Sasja Lemmen - Categoriemanager O18 meisjes
Jurryt van Arend - Categoriemanager O16 jongens
Juliette van Enckevort- van Cleef - Categoriemanager O16 meisjes
Ruud Teeuwen - Categoriemanager O14 meisjes
Froukje van Oosterbos - Categoriemanager O14 jongens
Martijn Boerma - Categoriemanager O12 jongens
Claudine van Hamburg-Brounts - Categoriemanager O12 meisjes
Meike Wentink - Categoriemanager Keepers
Aerjen Koeneman - Categoriemanager Keepers
Wendie Oechies - Secretaris Bovenbouw
Technische Commissie Onderbouw (O10/O9/O8/ Benjamins)
Sophie van den Heuvel - Hopperus Buma - Voorzitter
Machteld Burema - Categoriemanager O10
Alwiene Roozenboom - Sterk - Categoriemanager O10
Renee Kurvers - Campman - Categoriemanager O10
Jeroen de Roever - Categoriemanager O9
Heiko Meijink - Categoriemanager O9
Jolanda Burgers-Pas - Categoriemanager O9
Esther Prakken - Croonen - Categoriemanager O8
Ho Yen Yean - Categoriemanager O8
Frederique Hanstede-Moes - Categoriemanager O8
Pauline Sanders - Hoogeland - Benjamins coördinator
Betty Veenman - Benjamins coördinator
Tessa Ramdhani - Veeger - Benjamins coördinator
Lieke Janssen - Secretaris Onderbouw
Emilie Grizell - Trainingscoördinatie Onderbouw
Floor Jonkman - Trainingscoördinatie Onderbouw
Technische Commissie Senioren
Jan Willem Brouwer - Coördinator Hockey7
Mark Klijnsma - Coördinator Seniorenteams
Philip Hosman - Coördinator H30+ en H45+
Lot Soeters - Coördinator D30+ en D45+
Liane de Bie - Coördinator Trimhockey
Trimhockey/Hockey7 (contact)
Liane de Bie - Voorzitter
Tim van Duren / Patrick Kelder - Coördinatie maandagavond
Margot Pommerol-Haitink - Coördinatie woensdagochtend dames
Jan-Maurits Schoonenberg - Financiën
Technische Staf
Bas Bruin - Algemeen Technisch Manager
David ten Hove - Assistent Algemeen Technisch Manager
Mark Klijnsma - Technisch Manager
Boudewijn van de Bosch - Technisch Manager
Quinten Hensen - Technisch Manager
Ron Bollen - Trainingscoördinator Keepers
De tuchtcommissie is primair verantwoordelijk voor het aanspreken van hockeyleden, trainers en coaches die zich op-of buiten het veld, op het HCN-terrein, of bij een andere vereniging HCN-onwaardig hebben gedragen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het krijgen van rode en (te veel) gele kaarten, ruzies tussen teamleden en misdragingen als pesten, stelen en intimideren. Bij het uitvoeren van onze taak baseert de commissie zich op het Tuchtreglement HCN.
Commissieleden (Contact)
Eildert Westera
De zaal commissie is verantwoordelijk voor alles met betrekking tot de zaalcompetitie. Ter voorbereiding van het zaalseizoen is dat bijvoorbeeld de organisatie van een informatie avond voor coaches en managers, instructies opstellen/organisatie ten aanzien van zaaldiensten en zorgen dat de zaalteams in het LISA systeem (intern software programma) staan. Verder valt het wedstrijdsecretariaat zaal onder deze commissie en de communicatie met de coaches/managers/coaches en de KNHB.
Commissieleden (Contact)
Karlijn van der Meer
Tom Schotkamp
Floor Frima
Marielle Klein - Wedstrijdsecretariaat
Ed Bouman- Wedstrijdsecretariaat
Wij runnen de bar in ons clubhuis, samen met de ouders die bardienst hebben. Wij zijn ca. 6 keer per jaar een dagdeel beschikbaar (op zaterdag of zondag overdag). Een superleuke commissie als je horeca-ervaring ervaring hebt en graag op de club bent.
Commissieleden (Contact)
Roderick Alberti - voorzitter
Mariska Wijnhout-Leehuis
Arne Abbink
Michelle Fisser
Veroniek van Duren
Fiona van de Kar
Sophie Verlinden
Vincent Ledeboer
Caroline Bronkhorst
Danielle van den Elshout
Bregje de Beaufort
Willemijn Brand
Willemijn Sonneville
Wilmy te Brake
Peter Hardy
Jeugdbarhoofden
Carlijn van der Geugten
Brunelle Rodenburg
Eline Lenssen
Julia Reitsema
Fiene Ledeboer
Olivia Wassenaar
Julia Eckenhuijsen Smit
Lisa Schortinghuis
Renee van der Geugten
Wij zijn verantwoordelijk voor het indelen van de bar- en wedstrijdtafel indelingen gedurende het seizoen. Daarnaast delen wij de barhoofden en bardiensten voor alle ouders in. Een hele leuke commissie als je van plannen en contact met mensen houdt.
Contact
Wij zijn verantwoordelijk voor de zaalhockey-blaashal. We coördineren de plaatsing, het beheer en de jaarlijkse afbouw van de hal. Deze commissie past jou als jij van aanpakken weet, handig bent of goed kan organiseren.
Commissieleden (Contact)
Bob Vinke - voorzitter
Vanessa Wisse-de Jong
Danny Do
Maarten Kuijper
Jaap van Beek
We maken eens in de twee weken een maaltijd klaar voor onze trainers. Doordeweeks maken de trainers lange uren en daarom bieden we ze een maaltijd aan. Het gaat om ca. 4 eters per keer. Koken doe je lekker thuis en je krijgt een vergoeding voor de onkosten.
Commissieleden (Contact)
Ellis de Knecht
Tanja van Eck
Charlotte Dingemans
Elke van der Hoeven
Wij steken 2 à 3 keer per jaar de handen uit de mouwen om het clubhuis op orde te houden. Voor mensen die handig zijn met boormachine, verf en/of elektra.
Commissieleden (Contact)
Bob Vinke - Voorzitter
Coen van Driel
Oscar Rijcken-Voigt
Rogier van de Walle
Wouter Mutsaers
Bas Klessens
Serge de Lange
Roel Kettering
Onze tuin heeft een mooie upgrade gehad en daarom zijn we altijd op zoek naar een paar groene vingers om het bij te houden. Je kan je ook met je team aanmelden.
Wij adviseren het bestuur bij de benoeming(en) van onder andere ereleden, leden van verdienste, en steunpilaren. Hierbij maken we gebruik van onze kennis en ervaring van de club.
Peter van Steensel
Hans Otten
Clementine Niermans
Pieter van Niel
Oscar Rijcken-Voigt
Wij zorgen voor een goed proces ten aanzien van de gevonden voorwerpen op de club. Bij ons kan je terecht als er iets kwijt- of gevonden is, uiteraard na zelf even kijken in de oranje kliko en op andere plekken, en we organiseren eens in de zoveel tijd de gevonden voorwerpen kledingbeurs.
Commissieleden (contact)
Emilie Heesters
Manon Franken
Florence Mes
Deze commissie ondersteunt de club tav de vrijwilligers- en arbeidsovereenkomsten met onze trainers, zoals het verder stroomlijnen van de primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden, VOG-aanvragen, het samen met de Technische Staf definiëren en creëren van opleidingen voor onder andere onze jeugdtrainers en het ondersteunen en begeleiden van sollicitatie- en contractbesprekingen met nieuwe medewerkers.
Commissieleden (contact)
Linda Hoekstra
Charlotte Kam
Wij houden ons bezig met ICT en LISA beheer zaken van HC Naarden. Daaronder valt beheer van de ICT systemen, contact met LISA, website en andere IT gerelateerde zaken. Wij hebben veel contact met mensen binnen de club om alle IT/LISA processen goed te begeleiden.
Commissieleden (contact)
Geert Gerritsen
Lubbe Bekkering
Jeroen Verstappen
We houden ons bezig met het controleren van de boekhouding van HC Naarden en het adviseren van de penningmeester.
Commissieleden (contact)
Babette van der Heide-ten Bosch
Diederik Schornagel
Alex Grootveld
Roeland Loof
Wij dragen zorg voor de kleding van de 1e en 2e teams O18 t/m O12. Deze kleding wordt gehuurd door de spelers van deze teams en aan het einde van het seizoen weer ingeleverd. Wij coördineren samen met de teammanagers de uitgifte en inname van de kleding en bestellingen.
Commissieleden (contact)
Emilie de Muinck Keizer
Emilie Heesters
Laura Weller
Wij zijn een team van medici en paramedici en het aanspreekpunt voor medische zaken binnen HC Naarden. Wij ondersteunen de club op aspecten als veiligheid op en rond het veld (o.a. gebruik bitjes, scheenbeschermers en keepersuitrusting), EHBO, noodnummers / calamiteiten plan. Tevens denken wij mee aan preventie in algemene zin, oa dmw van het Join(t)Forces programma ter preventie van knieblessures voor kinderen in de groei.
Commissieleden (contact)
Flore Heiligers-Teeuwen - Voorzitter
Sebastiaan Souer
Robin Nijveldt
Wouter Herfkens
Eline van den Berg-Faber
Anouk Wald
Onder het secretariaat vallen verschillende functies, zoals de ledenadministratie en wedstrijdsecretaris formulieren. Samen met de 'secretaris bestuur' ben je verantwoordelijk voor de administratie van de leden in het administratie systeem LISA, aannames en opzeggingen. Als 'wedstrijdsecretaris formulieren' ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en afhandeling van de wedstrijdformulieren.
Commissieleden (contact)
Carole Scholvinck - Wedstrijdsecretaris Jeugd/Senioren
Lonneke van Wijk - Ledenadministratie
Marleen Lenssen-Kersten - Wedstrijdformulieren
Wij zijn er voor diegene die graag onze hockeyclub willen sponsoren. Deze commissie helpt bij het kiezen van het juiste pakket en zorgt voor de afhandeling van de sponsor contracten. Ook kan je bij ons terecht voor vragen m.b.t. sponsoring. Wellicht wil je het team van uw zoon of dochter helpen met kleding. Waar moet u dan op letten? Wat mag wel en niet? Wij zijn een team van enthousiaste mensen die graag kansen signaleert, samenwerkt en relaties bouwt.
Commissieleden (contact)
Dave Kroon - Business club
Joost Roelofsz - Contractmanagement en finance
Gijs Kurvers - Fundraising en Hart voor Naarden
Patrick Kelder - New business development en Benjamins
Ellen van Mourik
Anke Meulendijks
Wij helpen bij de werving, selectie en binding van vrijwilligers binnen HCN. Ons doel is een dusdanige vrijwilligersstructuur realiseren dat elk verenigingslid en/of ouder een vrijwilligersbijdrage aan de vereniging levert, waaraan een ieder plezier beleeft. Dit is een commissie die alle mensen met elkaar verbindt en daarmee in het hart van onze mooie club functioneert.
Commissieleden (contact)
Sofie Mook
Maarten Hagen
Joy Huesmann-Overmeer
Wij zorgen voor communicatie van nieuws via diverse kanalen. We denken tevens mee over specifieke campagnes, het inrichten en bijhouden van informatie op de website en in het algemeen over het communicatiebeleid van de club. Wij staan in verbinding met veel mensen en bestaan uit een team van mensen die creatief, mensgericht en van aanpakken houden!
Commissieleden (Contact)
Lot Aler-Verbij - Voorzitter
Ghislaine van der Knaap
Liesbeth Tol-Moeke
Belinda Kroese
Wij maken foto’s gedurende het jaar van oa sporters, sfeerbeelden op de club en evenementen. Onze input vormt een belangrijke bijdrage aan de ledenwijzer en communicatie in het algemeen. Ons team bestaat uit een groep van enthousiaste (hobby) fotografen die af en toe met camera onder de arm op de club rondlopen.
Commissieleden (contact)
Wilfred Pera
Susan Roeper
Sanne-Marie van der Zwan
Beau Faber
Jelle Bas Boon
Caroline Witvoet
Guimette Uittenbosch-prakken
De Ledenwijzer is het paradepaardje van onze club. Wij maken dit prachtige jaarboek door ons in te zetten met een team van (hobby) fotografen, redacteuren en mensen die het leuk vinden om te coördineren en organiseren. Vanuit deze commissie heb je veel contact met allerlei leden en commissies en lever je elk jaar een heel mooi product af!
Commissieleden (Contact)
Nanke Buijn Shulein - hoofd coördinatie
Jeanne Mulder
Fransien Smit-Meijer
Anke Meulendijks-Frima
Sanne Boerema
Claire Receveur
Anne Nederlof
Bea Berndsen
Ay May Sinnett
Babette Reijnen
Ondersteund door de Fotocommissie
Wij organiseren 4 keer per jaar, samen met het jeugdbestuur, een activiteit voor de verschillende categorieën O12-O18. Denk aan het O12-feest of het O16-toernooi. Wij hebben een begeleidende rol naar het jeugdbestuur. Als lid van de evenementencommissie Jongste Jeugd organiseer je een aantal activiteiten voor de jongste leden zoals de start van het seizoen, Sinterklaas en de slotdag Jongste Jeugd. Deze commissie bestaat uit mensen die houden van organiseren en zich goed kunnen verplaatsen in de doelgroep.
Commissieleden jongste jeugd (contact)
Maaike Thoomes Dekker - Voorzitter
Susanne van Vegchel
Carlijn de Bueger-Holland
Marieke Peters
Ellen Jacobse- de Groot
Ingrid Kruijt
Commissieleden jeugd
Arne Abbink
Vacatures
Wij organiseren 1 keer per jaar (op eerste pinksterdag) het Familietoernooi, een traditie binnen HCN waar we trots op zijn! Elk jaar heeft het Familietoernooi een ander thema. Dat verzinnen wij en we organiseren de hele logistiek (dag indeling, lunch, act, vergunningen, communicatie, etc.).
Commissieleden (contact)
Arnoud Kuik
Machiel van den Heuvel
Tim Wortman
Toon Kessen
Anne Mirte Wesselink
Joukje Popma-Hamers
Roelien van den Berg
Suzanne Cohen de Lara
Wij organiseren een aantal keer per jaar leuke feesten en evenementen op de club voor senioren, waaronder het jaarlijkse legendarische senioren feest en Super Sundays.
Commissieleden (contact)
3 vacatures
Wij organiseren vanuit HC Naarden de Gooise Jeugd Kampioenschappen. Wij regelen dit in samenwerking met de GJK-commissies van de andere Gooise clubs die hieraan mee doen. Van wedstrijdschema’s, communicatie en logistiek rond de lunch, wordt door ons in samenwerking met Gooische georganiseerd.
Commissieleden (contact)
Rudi de Keizer - Centrale wedstrijdleiding
Suzanne Colsen
Cornelie Ruempol - van asch van Wijck
Margot Pommerel - Haitink
Annekatrien Mulder - van der Kar
Wij organiseren samen met de evenementencommissie en andere actieve leden activiteiten voor de jeugd. Daarnaast denkt het jeugdbestuur ook mee met het bestuur over de visie en toekomst van de club.
Commissieleden (contact)
Roos van Baal
Isabelle Comley
Roemer Damen
Jasmijn Groenendijk
Jamie Gregoire
Fiene Hospes
Loes Roeper
Hockeyclub Naarden
Sportpark 'Naarden'
Beethovenlaan 71
1411 HR Naarden
©Auteursrechten 2023 | Alle rechten voorbehouden | HC Naarden | Privacy voorwaarden