Nieuwsbericht

Junioren

Keeperstas overgang naar nieuw seizoen

Nieuws afbeelding 11-6-2021 Beste vaste keepers, beste managers van teams met een wisselkeeper, beste ouders van een vaste keeper,

Ook dit jaar doen we weer Corona-proof inleveren van de keeperstas. Hieronder de procedure. Lees jouw deel HEEL GOED! Voor iedereen zal gelden: maak de tas en spullen schoon en was het keepersshirt. Als je een niet schone tas inlevert kunnen we en zullen we een deel van de borg inhouden. Een echt vuile tas maken we niet verder open tot minimaal 2 weken nadat tas is ingeleverd. Borg wordt terugbetaald door de penningmeester. Een week na inlevering van je tas heeft het dus geen zin ons te mailen of bellen. Wij dragen lijsten met bankrekeningnummer-gegevens, namen, teams en mobiel telefoonnummers over aan de penningmeester die dan ervoor zorgt dat borgen wordt teruggestort!

1) Managers van de E8 en E6 teams dienen hun tassen in te leveren op de volgende data:

Dinsdag 22 juni, 19.30 uur - 21.00 uur
Woensdag 23 juni, 19.30 uur - 21.00 uur

Je loopt naar Kleedkamer 5, zet je tas neer en vult het formulier in met diverse gegevens. Als er iets ontbreekt of kapot is, op formulier invullen! Controle doen we later want we gaan ivm Corona niet meteen de tas checken.

2) Vaste keepers in de jeugd en senioren die blijven keepen in het seizoen 2021-2022: voor jullie is het heel gemakkelijk. Controleer zelf je tas, en stuur ons een e-mail met eventuele wensen of gebreken! Of nog beter stuur een whatsapp naar 06-57934011. Alles OK? Dan hoef je niet te mailen of appen. Wij zorgen voor verhuizing naar de juiste nieuwe locker voor start van het nieuwe seizoen en eventuele aanvulling van materiaal. Je borg blijft gewoon staan en wordt niet terugbetaald want je houdt gewoon je tas. Je tas mag je in je locker zetten maar ook thuis laten staan! Dan verhuizen we alleen het slot.
Dringend verzoek als je tas niet in de locker staat: knip het team label los van je tas en leg het label los in de locker als je team naam verandert. Bijvoorbeeld als je van de JC2 naar JC1 gaat. Of van de MC4 naar de MC2. Tip: bij controle van je tas, maak de spullen even schoon, was je keepersshirt(s)!

3) Vaste keepers die gaan stoppen: maak je tas en spullen schoon, was je shirt en zet je tas terug in de locker voor 28 juni. Laat via mail weten dat je stopt met keepen (reply to [email protected] en ook [email protected], whatsapp naar 06-57934011 mag ook), wat er kapot is en / of mist in de tas. Zet verder in de mail: je naam, je team, je mobiele telefoonnummer en heel belangrijk het bankrekeningnummer (volledig IBAN nummer) waar de borg naar toe moet!

4) Voor teams met wisselkeepers is de borg vaak betaald door de manager. De manager of wie de borg ook heeft betaald zal ervoor moeten zorgen dat: a) de tas schoon en fris in locker staat voor 28 juni; b) een mail wordt gestuurd naar [email protected] en ook [email protected], of stuur een whatsapp naar 06-57934011; c) zet in die mail de volgende gegevens: wat er kapot is en / of mist in de tas. Zet verder in de mail: je naam, je team, je mobiele telefoonnummer en heel belangrijk het bankrekeningnummer (volledig IBAN nummer) waar de borg naar toe moet!

Als je verder nog vragen hebt, niet zeker weet of je team een vaste of wisselkeeper heeft, twijfelt of materiaal kapot is, niet weet wat er in een tas zou moeten zitten, advies nodig hebt over m [email protected] ateriaal, enzovoorts: stuur een whatsapp naar 06-57934011 of stuur een mail naar [email protected]

Met sportieve groet,

De keeperscommissie.
 
 

HC Naarden - Sportpark 'Naarden'
Amersfoortsestraatweg 14
1411 HC Naarden
Tel: 035 - 695 1001
[email protected]